مقاله های مرتبط:فهمیدن مصنوعی دیپ مایند اعلی از ۹۹/۹۸ درصد از بازیکنان استارکرافت ۲ استراحت گرفتهوش مصنوعی دیپ مایند در ورزش های چندنفره غم انسان را شکست می دهد

بازی های ویدیویی میسر روشی مناسب برای تخمین کارایی جهیز های هوش مصنوعی است. وارسی عملکرد این سیستم ها با امتیازدهی مقیاس موفقیت آن ها ممکن می شود. دیپ مایند آلفابت ۵۷ ورزش خصوصی آتاری را برای عبرت فهم مصنوعی خود به کار بنده و با امتیازدهی، آن را با یک بازیکن متوسط انسانی مقایسه کرده است. آخرین جهیز این شرکت، Agent57، عملکردی با اختلاف بسیار نسبت به جهیز های قبلی از خود علامت داده و ابتدایی سیستم هوش مصنوعی بوده که توانسته از آدم عملکرد بهتری بوسیله جای بگذارد. به طور دقیق تر، Agent57 عملکرد خارق العاده ای تو بازی های Pitfall, Montezuma's Revenge, Solaris and Skiing از خویشتن مدال داده است. این بازی ها چالش بزرگی برای سایر سیستم های هوش مصنوعی بوده اند.



طبق دیدگاه تکنولوژی ریویو MIT، بازی های Pitfall و Montezuma's Revenge نیاز به تجربه بیشتری بخاطر فهم قلابی دارند. در عین حال ورزش های Solaris و Skiing برای سیستم های هوش قلابی رشوارند زیرا که مولفه های پیروزی کم بوده و شعور مصنوعی نمی داند که حرکاتش درون تمام مدت منجر به پیروزی خواهد شد خواه خیر.

فن شناسی ریویو به این نکته رمز می نرم که اگرچه این نتایج افتابی هستند اما هوش مصنوعی هنوز طرز درازی در پیش دارد. این جهیز ها تنها از پس یک بازی در یک زمان برمی آیند.

انعطاف پذیری که نوزاد انسان از آن روزی مند است هنوز بسیار فراتر از سیستم های هوش مصنوعی فعلی است.

فهم مصنوعی غصه اکنون داخل صنایع تک استعمال بوده و به کارگیری تجربیات Agent57 می تواند منجر به بهبود عملکرد این سیستم ها شود؛ تا اینکه با وجود اینکه این سیستم ها هنوز به معادل انسان توانمند نیستند.بیشتر بخوانید:رد چیست و آیا فقط به کار گیمرها می آید؟افزایش ارزش سهام آلفابت در معلول مدح ترامپ از گوگلگوگل ۱۰۰ هزاره نفر از کارکنانش را به دورکاری فرستادویروس کرونای متاخر چگونه پیاده شدن صنعتی بازی ویدئویی تأثیر می گذارد؟ارزش سهام اپل در یک روز تقریبا هشت درصد هبوط کرد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها