روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، حقوق بگیر است برای کمک به بسط بازار دیجیتال و مهم پر حرارت از آن بازار دیجیتال مارکتینگ و مأموریت حقیقی آن ایجاد رنجور مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ بوسیله صنایع و کسب و کارهای متنوع است.

راسته دیجیتال مارکتینگ متصل تغییرات بسیاری را تماشاچی است و روز بازاریابی دیجیتال تکاپو می یواش آخرین دغدغه ها، راهکارها و وضع های مختلف را با فعالان و علاقه مندان این مرزوبوم به اشتراک بگذارد.

اگر دست افزار مستندی باید به شنوایی فعالان دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای این فرمان است. از طرف دیگر ایجاد فرصت های همکاری، ابونمان گذاری تجربیات و حزن افزایی دانش باعث نمو این بازار می شود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با تکاپو متعاقب می یواش.رویداد روز بازاریابی دیجیتال

حضرت استارتاپ ها و آژانس های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، دیجیکالا، اسنپ، جمیع بازار، تپسل، یکتانت و زرین پال و… و گپ درون تک جدیدترین تجربیات و دغدغه های کسب و فقره های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی صنف ای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تابه حال در دو دوره برگزار شده و مجموع ۱٫۸۰۰ مشارکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و… از حصه های رویدادهای قبلی بوده است.برگزاری دور ثالث از این رویداد

سوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار می شود. تفاوت های اساسی این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی رویداد می شود عبارتند از:جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن ها از یکدیگر درون قالب جزء های متنوع (Edition)خلق بستر مناسب برای شناساندن روش های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و وارسی تأثیر آن ها کنار صنایع مختلفبررسی دغدغه های روز در حوزه ی دیجیتال مارکتینگهمکاری فراخ نم با همکاران، شریکان تجاری، رسانه ها و برگزارکنندگانبخش های مختلف ثالث رویداد روز بازاریابی دیجیتال

روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ داخل حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی درنگ. این بسرنوشت شوم دچار کردن ها شامل حوزه های صنایع کندرو کاربرد (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، عروج و لجستیک، موبایل، مرسوم و لباس و مراکز فروش تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی این گونه هستند.همدستی در رویداد

این رویداد که دی ماه برگزار می شود ثبت شهرت زودهنگام دارد. در ثبت معروفیت زودهنگام، باهم اتحاد کردن کنندگان می توانند بلیت رویداد را با ۴۵ درصد تخفیف دریافت کنند. از طرف دیگر برای ارتقای تامل سبز و پایدار، هیج محتوای کاغذی مانند کاتالوگ و بروشور مربوط به این رویداد عرضه نمی شود.

برای تهیه ی بلیت زودهنگام و برخورداری از تخفیف ۴۵ درصد بوسیله وب سایت روز بازاریابی دیجیتال (dmday.ir) مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:عادل فردوسی پور با برنامه کلاسیکو به شبکه های نمایش اینترنتی می آید؟ [به روزرسانی]شاتل موبایل سری متاخر شماره های ارقه خویشتن را به راسته ارائه کردرونمایی محصولات متاخر هواوی در ایرانرویداد وردپرس یا WPsummit پنجم و ششم دی برگزار می شودمیانگین درآمد ماهانه ۲۳ میلیون تومانی فروشندگان درون مارکت نماینده دیجی کالا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها